Τσάντες

     

Πληροφορίες Αποστολής και Επιστροφών

πάνω

1. ΤΡΟΠΟΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ Τις παραγγελίες σας μπορείτε να τις κάνετε Online , μέσω τηλεφώνου 

Battery24.gr

Προσπαθόπουλος Δημήτρης
Θεσσαλονίκη: Κ.Καραμανλή 81, ΤΚ 54642
Αθήνα, Περγάμου 9, Αιγάλεω

Τηλ. 2310-901030 , 210-5909491
Email: info@battery24.gr

 

2.ΑΚΥΡΩΣΗ ΜΙΑΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Για την αποφυγή προβλημάτων σε περίπτωση που θέλετε να ακυρώσετε μία παραγγελία θα πρέπει να επικοινωνήσετε άμεσα με εμάς στο τηλέφωνο2310-901030 , 210-5909491 ή στέλνοντας email στο info@battery24.gr εντός 24ωρών από τη στιγμή που γίνετε η αγορά σας! Μετά το χρονικό αυτό σημείο δεν είναι δυνατή η ακύρωση. Σε περίπτωση που η παραγγελίας σας βρίσκετε στο στάδιο της αποστολής, επιβαρύνεστε με τα έξοδα που έγιναν για αυτήν. Τέλος το/τα πακέτα που περιέχουν τα προϊόντα που αγοράσατε από το κατάστημα μας θα πρέπει να έρθουν πίσω απαραβίαστα και με δικά σας έξοδα!  

 

3. ΤΡΟΠΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

3.1) Η αποστολή θα γίνεται μέσω του Courier. Εάν επιθυμείτε διαφορετικό τρόπο αποστολής, μπορείτε να το δηλώσετε στην σελίδα επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας, στο πεδίο "σημειώσεις".

3.2) Αν τα προs πώληση προϊόντα έχουν βάρos μεγαλύτερο από 70 κιλά ή διάμετρο μεγαλύτερη του 1 μέτρου η αποστολή θα πραγματοποιείτε με πρακτορείο μεταφορών το οποίο αναλαμβάνει διανομέs κατοίκων γιά όλη την Ελλάδα.

3.3) Ο χρόνος αποστολής που προβλέπεται από το Courier ... (εως 3 εργάσιμες μέρες )  

 

4. ΤΙΜΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΠΡΟΣ ΠΩΛΗΣΗ

Στις τιμές που αναγράφονται στους σχετικούς καταλόγους από κάθε προϊόν περιλαμβάνεται το ΦΠΑ (23%). Οι έμποροι και ελεύθεροι επαγγελματίες μετά την εισαγωγή τους στην ειδική λίστα βλέπουν τις τιμές χωρίς το Φ.Π.Α. (23%). Οι τιμές αυτές αφορούν τις ποσότητες οι οποίες είναι διαθέσιμες στην αποθήκη μας, ενώ το battery24.gr επιφυλάσσεται του δικαιώματός του να αναπροσαρμόζει τις τιμές.  

 

5. ΕΓΓΥΗΣΗ & ΣΕΡΒΙΣ

5.1) Εγγύηση Όλα τα προϊόντα των τμημάτων του info@battery24.gr συνοδεύονται με εγγύηση καλής λειτουργίας από τον κατασκευαστή τους σε όλους τους τομείς. Κατά την παραλαβή των εμπορευμάτων στην συσκευασία σε εμφανή σημείο υπάρχει η εγγύηση της κάθε συσκευής, διαβάστε προσεκτικά τους όρους και στείλτε την εγγύηση μέσα στο προβλεπόμενο χρονικά όριο στον αντίστοιχο κατασκευαστή. Στο χρονικό διάστημα που ισχύει η εγγύηση παρακαλούμε να είστε προετοιμασμένοι να παρουσιάσετε κάποιο αποδεικτικό της αγοράς του προϊόντος (ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΛΙΑΝΙΚΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ,ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΑΓΟΡΑΣ,κ.τ.λ.) μαζί με την εγγύηση αν τυχόν σας ζητηθεί. Πληροφορίες για τυχόν επιπρόσθετη εγγύηση του κατασκευαστή μπορείτε να βρείτε στα χαρτιά που συνοδεύουν τα προϊόντα.

5.2) Σέρβις Πέραν της εγγύησης, για οποιοδήποτε πρόβλημα σε προϊόντα που αγοράσατε από το service@battery24.gr μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να σας "κλείσουμε ραντεβού" με το αντίστοιχο εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο τιs περιοχής σας. Σε περίπτωση που υπάρχει μόνο κεντρικός εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος παρακαλούμε για την ασφαλή μεταφορά τα προϊόντα που στέλνονται προς επισκευή, να είναι επιμελώς και ασφαλώς συσκευασμένα σε ανθεκτικές συσκευασίες. Σε περίπτωση παραπόνου σχετικά με την εξυπηρέτηση σας κατά την επισκευή ενός προιόντος παρακαλούμε στείλτε e -mail στο info@battery24.gr Για τεχνικές και άλλες πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας με e -mail info@battery24.gr

 

6. ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Δικαίωμα επιστροφής Μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που παραλάβατε χωρίς υποχρέωση αιτιολογίας μέσα σε 1 εβδομάδα αποστέλλοντάς τα πίσω, εκτός και αν τα έχετε παραγγείλει στο πλαίσιο άσκησης της εταιρικής ή προσωπικής σας επαγγελματικής δραστηριότητας (παραγγελία από επιχειρήσεις). Η προθεσμία αρχίζει το νωρίτερο με την παραλαβή των προϊόντων και μιας διεξοδικής γραπτής ενημέρωσης σχετικά με το δικαίωμα επιστροφής. Μπορείτε να δηλώσετε την επιστροφή σε γραπτή μορφή, π.χ. με γράμμα, φαξ ή E -Mail . Για την τήρηση της προθεσμίας αρκεί η έγκαιρη αποστολή των προϊόντων ή της αίτησης επιστροφής με χρέωση δική σας και ανάληψη του κινδύνου από εσάς: email: service@battery24.gr Στην περίπτωση αποτελεσματικής επιστροφής πρέπει να επιστρέψετε και τα ωφελήματα που τυχόν έχετε λάβει καθώς και τη χρήση (π.χ. προνόμια χρήσης). Σε περίπτωση χειροτέρευσης (βλάβης) των προϊόντων μπορεί να ζητηθεί αποζημίωση. Αυτό δεν ισχύει, αν η βλάβη μπορεί να αποδοθεί αποκλειστικά και μόνον στην εξέτασή τους π.χ. ελαττωματικά προϊόντα. Την αποζημίωση μπορείτε να αποφύγετε στο βαθμό που δεν χρησιμοποιήσετε τα προϊόντα σαν να ήταν δικά σας και αποφύγετε όλες τις πράξεις, που θα μπορούσαν να επηρεάσουν την αξία τους. *Προϊόντα που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις (ιδιαίτερες επιθυμίες) του πελάτη ή σαφέστατα σύμφωνα με τις προσωπικές τους ανάγκες ή λόγω της κατασκευής τους δεν είναι κατάλληλα να επιστραφούν ή που χαλούν γρήγορα ή που έχει παρέλθει η ημερομηνία λήξης τους. Αποτυπώσεις ήχου ή βίντεο ή software , στο βαθμό που έχετε αφαιρέσει τις ετικέτες ασφαλείας ή την ημερομηνία κατασκευής τους. Κάθε προιόν που θα έχει υποστεί ζημιές, ή του οποίου η συσκευασία θα έχει υποστει φθορές, δε θα λάβει αποζημίωση! Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλ. να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο. Δε μπορείτε να επιστρέψετε προϊόντα που η αξία τους δε ξεπερνά τα 60 Euro προ Φ.Π.Α ! Δε μπορείτε να επιστρέψετε προϊόντα που αγοράσθηκαν εις γνώση σας αλλά λανθασμένα! Πριν επιστρέψετε οτιδήποτε καλό είναι να δείτε και τη παράγραφο 5. η όπια έχει να κάνει με την ακύρωση μιας παραγγελίας το όπιο είναι τελείως διαφορετικό πράγμα από την επιστροφή των προϊόντων. Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, λάθος είδος κλπ).  

 

7. Πολιτική Επιστροφών Μη Ελαττωματικών Προϊόντων

Λόγω της φύσης των ηλεκτρονικών αγορών είναι συχνό το φαινόμενο να μην καλύπτονται οι προσδοκίες του τελικού αποδέκτη από το προϊόν της επιλογής του, εξαιτίας της έλλειψης της φυσικής επαφής αυτού με το προς αγορά είδος. battery24.gr στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στις σελίδες της, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας, γρήγορα και εύκολα. Θέλοντας όμως να καλύψουμε ακόμη περισσότερο τους πελάτες μας, ώστε να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές, προσφέρουμε τη δυνατότητα επιστροφής των προϊόντων. Παρακάτω σας παραθέτουμε τους όρους και τους τρόπους επιστροφής μη ελαττωματικών προϊόντων.  

 

8. Όροι Επιστροφής

8.1) Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή να μη ξεπερνάει τις 10 εργάσιμες ημέρες.

8.2) Η συσκευασία να μην έχει παραβιαστεί και να βρίσκεται στην αρχική της (εργοστασιακή) κατάσταση.  

 

9. Διαδικασία επιστροφής

Αν παραλαμβάνετε μέσω courier Σε αυτήν την περίπτωση:

9.1.) Συσκευάζετε το προϊόν, σε ένα μεγαλύτερο κουτί ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.

9.2) Τοποθετείτε μέσα στη συσκευασία την οποία έχετε φτιάξει ένα έγγραφο στο οποίο μας παραθέτετε τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να επιλύσουμε την οικονομική εκκρεμότητα, εφόσον το προϊόν κριθεί ικανό προς επιστροφή.

9.3) Αποστέλλετε το δέμα, μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας, υπόψιν Τμήματος Επιστροφών. Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη. Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση την οποία το προϊόν δεν πληρεί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου. Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας  μέσω e -mail στο info@battery24.gr.


 

Παραγγελία

Προϊόν 0
Συνολικά 0,00 EUR *
 

Πληροφορίες

  Αποστολή προϊόντων εντός 6 εργάσιμων ημερών

Παραδοτέο κατόπιν παραγγελίας

Λίγα κομμάτια

Προσωρινά μη διαθέσιμο
Δεδομενα Κεντρικης Αποθηκης  Βερολινου

 

Αξιολόγησης